Informujemy, że w dniu 20.07.2023 r. CYFROWA POLSKA zweryfikowała i zatwierdziła od Gminy Milicz wniosek rozliczający grant w ramach konkursu „WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR”. Zgodnie z przyjętą procedurą monitorowania utrzymania efektów projektów, okres utrzymania efektów wynosi 2 lata od powyższej daty akceptacji (tj. do 20.07.2025 r.).
W tym okresie wszyscy Obdarowani zobowiązani są do składania oświadczenia o posiadaniu i użytkowaniu otrzymanego sprzętu komputerowego każdorazowo (zwanego dalej oświadczeniem) co pół roku przez 2 lata (łącznie 4 oświadczenia), czyli do końca okresu utrzymania efektów projektu grantowego.
W związku z tym wszyscy Obdarowani zobowiązani są do składania ww. oświadczeń w wersji papierowej do Urzędu Miejskiego w Miliczu lub w wersji elektronicznej (podpisany skan) na adres grantypgr@milicz.pl
w następujących terminach:
– 20.12.2023 – 20.01.2024 r.
– 20.06.2024 – 20.07.2024 r.
– 20.12.2024 – 20.01.2025 r.
– 20.06.2025 – 20.07.2025 r.
Prosimy o terminowe składanie oświadczeń.
O konieczności złożenia oświadczeń w danym terminie, zainteresowanym Państwu, przypomnimy osobnymi komunikatami.
W razie pytań informacji udziela p. Orjana Wydrych, tel 71 38 04 308, pok. 52
Wzór oświadczenia w załączeniu: