📍Ze względu na stale zmieniającą się dynamicznie sytuację epidemiologiczną w kraju od najbliższego poniedziałku 24 stycznia br. obsługa petentów Urzędu Miejskiego w Miliczu odbywać się będzie wyłącznie przez skrzynkę podawczą umieszczoną w holu głównego wejścia ( wszelkie pisma, wnioski, oświadczenia proszę wrzucać do skrzynki).
📍Bezpośrednia obsługa petentów będzie prowadzona tylko w Urzędzie Stanu Cywilnego, meldunkach i dowodach osobistych z zachowaniem pełnego reżimu sanitarnego ( dezynfekcja, maseczka, dystans).
Nowe obostrzenia w Urzędzie Miejskim w Miliczu od 24 stycznia br.
![](http://milicz.pl/wp-content/uploads/2022/01/UWAGA-Urzad-Stanu-Cywilnego-w-Miliczu-w-dn.12-listopada-bedzie-nieczynny.-Zgodnie-z-zzarzadzeniem-Wojewody-Dolnoslaskie-zadania-USC-w-Miliczu-przejmie-w-tym-dniu-Urzad-Stanu-Cywilnego-w-Krosnicach.-220x150.png)