Od lipca do sierpnia br. w gminie Milicz trwa odbieranie azbestu z pokryć dachowych budynków mieszkalnych i gospodarczych. Mieszkańcy, którzy korzystają z tej możliwości w lutym 2020 r. złożyli wnioski o dofinansowanie prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest (demontaż, transport i unieszkodliwienie). Zadanie w 100% jest sfinansowane ze środków finansowych przeznaczonych na realizację gminnych programów usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na rok 2020 przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Program finansuje tylko demontaż, odbiór i utylizację azbestu, natomiast koszty wymiany pokrycia dachowego finansuje właściciel budynku. Przyznana dotacja to 126 051,10 zł.
Powiązane posty
Ważny komunikat w sprawie nieuczciwych ofert kierowanych do Wnioskodawców programu „Czyste Powietrze”
W związku z informacjami o nieuczciwych wykonawcach, którzy proponują wykonanie prac dofinansowanych z Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” informujemy, iż Beneficjent…
Dzień Sołtysa- składamy moc życzeń!
11 marca obchodzimy Ogólnopolski Dzień Sołtysa. Z tej okazji życzenia sołtysom Gminy Milicz składa Piotr Lech, Burmistrz Gminy Milicz. …