PILNY KOMUNIKAT- praca zdalna w Urzędzie!

W związku z pogarszającą się sytuacja epidemiologiczną, nowymi zachorowaniami pracowników Urzędu Miejskiego w Miliczu oraz przebywaniem części pracowników na kwarantannie,  informujemy że od dnia 22 marca 2021 roku Urząd będzie nieczynny dla Interesantów.

Pracownicy Urzędu będą pracować zdalnie.

Przy wejściu do Urzędu zostanie umieszczona specjalna urna na korespondencję wpływającą: np.  pisma i wnioski.

Dla Interesantów urzędnicy  dostępni są pod adresem  mailowym. Wykaz stanowisk i adresów mailowych TUTAJ: adresy e-mail

Podajemy także numery telefonów służbowych do poszczególnych pracowników.

Wykaz telefonów  TUTAJ : adresy e-mail+ telefony-4

 

Informacje będą udzielane także pod numerem telefonu: dyżurka:  71 38 04 300.

Prosimy dzwonić w godzinach od 7.30-15.30.

W przypadkach sporządzenia aktu zgonu lub aktu urodzenia, należy skontaktować się z kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego telefonicznie, pod numerem: 884 300 037.

W przypadku odbioru dowodów osobistych  także należy kontaktować się pod numerem telefonu kierownika- tel: 797 993 963. Ustalone zostaną godziny odbioru dowodu osobistego.

Podobnie będzie funkcjonował Dział Świadczeń rodzinnych Ośrodka Pomocy Społecznej. W tych sprawach prosimy dzwonić pod numer telefonu: 790 239 081 w godz. Od 7.30 do 15.30.

Wierzymy, że zamknięcie urzędu spowoduje przerwanie fali zachorowań. W razie uspokojenia sytuacji, powrócimy do pracy do Urzędu w bardzo ostrym reżimie sanitarnym, o czym będziemy Państwa informować.

Bardzo prosimy o wyrozumiałość. Przy okazji apelujemy: dbajcie o siebie i najbliższych, zachowujcie zasady bezpieczeństwa, unikajcie skupisk w miejscach publicznych, ograniczajcie spotkania towarzyskie. Troszczmy się o siebie.

Skip to content